30
lifestyle 19 Apr '16 16:27
Eten Marokkaanse bruiloft valt niet goed, 200 gasten met voedselvergiftiging
In de zuidelijke stad Marrakech is een massale voedselvergiftiging onderwerp van gesprek.
Wat een gezellige dag had moeten worden eindigde voor veel bruiloftsgasten op het toilet en erger nog, in het ziekenhuis. Al Akhbar meldt dat afgelopen weekend een bruiloft in de wijk L'Hivernage compleet werd verpest door een voedselvergiftiging. Gasten kregen pastilla met zeevruchten voorgeschoteld. Volgens de bron was dat de grote kwaaddoener. 

Het is echter onduidelijk omdat de gasten ook salades en vlees van de barbecue kregen. Ook gasten die geen pastilla hebben gegeten kregen met maagklachten te maken. In totaal zouden meer dan 200 mensen ziek zijn geworden door het feestmaal.
Deel dit bericht
marokko
marrakech
voedselvergiftiging
opmerkelijk
30 reacties (Reacties tonen?)
| wachtwoord vergeten?